Měření spokojenosti klientů pojišťovny Generali a.s., získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová
Show full item record
No preview available
Title:
|
Měření spokojenosti klientů pojišťovny Generali a.s., získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová |
Author: |
Tylová, Veronika
|
Advisor: |
Koppová, Eva
|
Abstract:
|
Cílem práce je změřit spokojenost klientů pojišťovny Generali, získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová. V teoretické části se dozvíme něco o službách, marketingu služeb, pojišťovnictví a také marketingovém výzkumu. V analytické části se blíže seznámíme s pojišťovnou Generali a agenturou Eva Koppová. V této části dále změřím spokojenost klientů prostřednictvím marketingového výzkumu, technikou písemného dotazování. Následně pak provedu analýzu výsledků výzkumu, navrhnu opatření a doporučení jak pro paní Evu Koppovou, tak i pro pojišťovnu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3432
|
Date:
|
2006-12-08 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
4749
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account