Vliv designu produktů na volbu spotřebitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv designu produktů na volbu spotřebitele

Show full item record

No preview available
Title: Vliv designu produktů na volbu spotřebitele
Author: Lišková, Tereza
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Obsahem této bakalářské práce je zkoumání vlivu designu produktů na volbu spotřebitele a současně jeho motivace k nákupu designových předmětů. Výsledkem je zjištění, jak velký vliv tento faktor na konzumenta má, a zda ho lze využít v marketingových komunikacích. Hlavním cílem této práce je analyzovat, zda potenciální zákazníci na českém trhu vnímají design jako uměleckou hodnotu a trvalou investici nebo známku luxusu a společenského postavení. Teoretická část se zabývá definicí designu jako takového, jeho historií a použití v marketingových komunikacích. V praktické části je rozebrán výzkum, který pátrá po motivaci jedince k nákupu designového produktu, a nakolik je důležité počítat s designem ve výrobních a komunikačních aktivitách firem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34326
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40476


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lišková_2015_dp.pdf 4.301Mb PDF View/Open
lišková_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
lišková_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account