Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování |
Author: |
Morcinková, Marie
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Koncept společenské odpovědnosti se neustále rozvíjí a firmy ho stále častěji začínají implementovat do svého marketingového plánu, aby obstály konkurenci a vyhověly poptávce. Tato bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem, udržitelným rozvojem a vlivem zeleného marketingu na chování spotřebitelů v rámci kosmetického průmyslu, a to se zaměřením na dvě kosmetické společnosti LUSH a MANUFAKTURA, jejichž produkty je možné běžně koupit na českém trhu. Vyústěním práce je objasnění zapojení udržitelného rozvoje v kosmetickém průmyslu. Na základě dotazníkového šetření jsou určeny faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu kosmetiky a doporučení optimálních marketingových aktivit společnosti LUSH do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34336
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
40487
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account