Využívání apelu strachu v sociální reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využívání apelu strachu v sociální reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Pácl, Jan
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:16Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:16Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34348
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na motiv strachu a jeho využití v sociální reklamě. V teoretické části je popsána sociální reklama,její historie, principy a cíle. Dále se tato část zabývá také lidskými emocemi a jejich využívání v této oblasti reklamy. Samostatná kapitola je věnována apelu strachu, po němž je čtenář uveden do problematiky alkoholu, bezpečnosti silničního provozu a kouření. Praktická část práce je založena na realizovaném výzkumu, jeho průběhu včetně všech zjištění a doporučení. Věnuje se funkčním prvkům a principům využívání apelu strachu v sociální reklamě.
dc.format 63
dc.format.extent 1778104
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject emoce cs
dc.subject alkohol cs
dc.subject bezpečnost silničního provozu cs
dc.subject kouření cs
dc.subject motiv strachu cs
dc.subject apel cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject emotions en
dc.subject alcohol en
dc.subject road safety en
dc.subject smoking en
dc.subject fear motive en
dc.subject appeal en
dc.title Využívání apelu strachu v sociální reklamě
dc.title.alternative Using of Fear Appeal in Social Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Maiello, Giuseppe
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the theme of fear and its use in social advertising. In the theoretical part it describes social advertising, its history, principles and goals. It also deals with human emotions and their use in the field of advertising. A separate chapter is focused on the fear appeal, after which the reader is introduced to the problems of alcohol, road safety and smoking. Practical part is based on the amount of research, including all findings and recommendations. It describes an elements and principles of the use of fear appeal in social advertising.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40502
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-29


Files in this item

Files Size Format View
pácl_2015_dp.pdf 1.695Mb PDF View/Open
pácl_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
pácl_2015_op.docx 124.4Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account