Vnímání značky Red Bull

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Red Bull

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání značky Red Bull
Author: Svobodová, Tereza
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Předmětem bakalářské práce "Vnímání značky Red Bull" je objasnění procesu budování úspěšné značky se zaměřením na její viditelné prvky, díky kterým si spotřebitel vytváří názor na značku. Poznatky o důležitých prvcích značky, konceptu hodnoty a image značky získané v teoretické části jsou aplikovány na značku Red Bull, která působí v segmentu energetických nápojů. Klíčovou částí této bakalářské práce je marketingový výzkum, jehož cílem je zjistit, jak cílová skupina značky Red Bull vnímá značku a její postavení na trhu s energetickými nápoji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34361
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40534


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
svobodová_2015_dp.pdf 1.984Mb PDF View/Open
svobodová_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open
svobodová_2015_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account