Vnímání značky Red Bull
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání značky Red Bull |
Author: |
Svobodová, Tereza
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Předmětem bakalářské práce "Vnímání značky Red Bull" je objasnění procesu budování úspěšné značky se zaměřením na její viditelné prvky, díky kterým si spotřebitel vytváří názor na značku. Poznatky o důležitých prvcích značky, konceptu hodnoty a image značky získané v teoretické části jsou aplikovány na značku Red Bull, která působí v segmentu energetických nápojů. Klíčovou částí této bakalářské práce je marketingový výzkum, jehož cílem je zjistit, jak cílová skupina značky Red Bull vnímá značku a její postavení na trhu s energetickými nápoji. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34361
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
40534
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account