Vnímání značky Red Bull

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Red Bull

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Svobodová, Tereza
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:18Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:18Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34361
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce "Vnímání značky Red Bull" je objasnění procesu budování úspěšné značky se zaměřením na její viditelné prvky, díky kterým si spotřebitel vytváří názor na značku. Poznatky o důležitých prvcích značky, konceptu hodnoty a image značky získané v teoretické části jsou aplikovány na značku Red Bull, která působí v segmentu energetických nápojů. Klíčovou částí této bakalářské práce je marketingový výzkum, jehož cílem je zjistit, jak cílová skupina značky Red Bull vnímá značku a její postavení na trhu s energetickými nápoji.
dc.format 66 s. (96 245 znaků)
dc.format.extent 2080541
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject image značky cs
dc.subject positioning cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject energetické nápoje cs
dc.subject brand en
dc.subject brandbuilding en
dc.subject brand equity en
dc.subject brand image en
dc.subject positioning en
dc.subject marketing research en
dc.subject energy drinks en
dc.title Vnímání značky Red Bull
dc.title.alternative Perception of Brand Red Bull
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated Object of the thesis "Perception of Brand Red Bull" is to clarify the proces of building a successful brand with a focus on the visible elements that make the consumer creates an opinion on the brand. Knowledge of these important elements of brand, concept of brand equity and brand image which is obtained in the theoretical part of the thesis is apllied to the brand Red Bull that operates on the market with energy drinks. Marketing research is a key part of this thesis, its aim is to determine how the target group of the brand perceive the brand Red Bull and its position on the market with energy drinks.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40534
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-28


Files in this item

Files Size Format View
svobodová_2015_dp.pdf 1.984Mb PDF View/Open
svobodová_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open
svobodová_2015_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account