Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh
Author: Toušová, Eliška
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou online prodejců s módou. Analyzovanými subjekty jsou čeští prodejci a britský prodejce ASOS. Subjekty budou hodnoceny na základě kom-parativní analýzy. Práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. Teore-tická část je oporou pro část praktickou a definuje základní marketingové pojmy jako mód-ní marketing, e-commerce, komunikační mix, sociální sítě, marketingový výzkum a kompa-rativní analýza. Praktická část se zaměřuje na hodnocení online prodejců v řadě kritérií a následný marketingový průzkum, který zkoumá nákupní chování a znalost značky ASOS u cílové skupiny prodejců. Na základě analýzy a zjištěných dat je vyvozen závěr a doporuče-ní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34371
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40545


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
toušová_2015_dp.pdf 2.322Mb PDF View/Open
toušová_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open
toušová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account