Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze

DSpace Repository

Language: English čeština 

Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze

Show full item record

No preview available
Title: Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze
Author: Průdek, Lukáš
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce se zabývá vlivem videa v rámci content marketingu na koverzní poměr na produktových webových stránkách. Teoretická část objasňuje význam content marketingu, odhaluje proces content strategy a představuje potenciál videa a jeho předpoklady pro úspěšné začlenění do content marketingové strategie. Vliv videa na konverzní poměr je zkoumán v praktické části pomocí třech experimentů formou A/B testování. Z analyzovaných dat lze pozorovat pozitivní vliv videa na konverze, nicméně u všech experientů se podařilo dosáhnout statistické významnosti. Výsledkem práce je dále zhodnocení potenciálu videa v rámci content strategy a zásady při jeho využití u marketingových aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34555
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40781


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
průdek_2015_dp.pdf 10.11Mb PDF View/Open
průdek_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
průdek_2015_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account