Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Průdek, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:50Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:50Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34555
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vlivem videa v rámci content marketingu na koverzní poměr na produktových webových stránkách. Teoretická část objasňuje význam content marketingu, odhaluje proces content strategy a představuje potenciál videa a jeho předpoklady pro úspěšné začlenění do content marketingové strategie. Vliv videa na konverzní poměr je zkoumán v praktické části pomocí třech experimentů formou A/B testování. Z analyzovaných dat lze pozorovat pozitivní vliv videa na konverze, nicméně u všech experientů se podařilo dosáhnout statistické významnosti. Výsledkem práce je dále zhodnocení potenciálu videa v rámci content strategy a zásady při jeho využití u marketingových aktivit. |
|
dc.format |
62 s. (73302 znaků) |
|
dc.format.extent |
10601823 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
video
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
obsahová strategie
|
cs |
dc.subject |
A/B testování
|
cs |
dc.subject |
konverzní poměr
|
cs |
dc.subject |
video
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
content strategy
|
en |
dc.subject |
A/B testing
|
en |
dc.subject |
conversion rate
|
en |
dc.title |
Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze |
|
dc.title.alternative |
The Video in Content Marketing and its Impact on Conversions |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with video as one of the tools of content marketing and its influence on conversion rate on the product websites. The theoretical part clarifies content marketing significance, presents a process of content strategy and potential of video and its conditions for successful integration to content marketing strategy. The practical part examines the influece of video on conversion rate by three experiments in the form of A/B testing. There is positive influence detected from analyzed data. However not all experiments reached statistical significance. Result of this work is also to evaluate the potential of video in content strategy and principles of its use in marketing activities. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40781
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account