dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Gřešková, Nikol
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:52Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:52Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34566
|
|
dc.description.abstract |
V posledních letech roste obliba nakupování produktů na internetu a přibývá i míst, kde lze nakupovat. Pro provozovatele elektronických obchodů to znamená nárůst konkurence, zejména v oblasti kosmetiky. Aby v tak silné konkurenci uspěli, musí být originální a držet krok s konkurencí, a ideálně ji předběhnout. Tato diplomová práce je zaměřena na nakupování kosmetiky na internetu obecně a analýzu vybraných marketingových nástrojů kosmetické značky Vivaco, s.r.o. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem se chovají čeští spotřebitelé při nákupu kosmetiky na internetu, zjistit, jakou roli hraje design e-shopu při výběru a nákupu kosmetiky na internetu a zda pomáhá firemní komunikace na Facebooku nákupům na e-shopu, a na základě těchto poznatků poté navrhnout vhodnou online komunikaci pro značku Vivaco. |
|
dc.format |
128 s. |
|
dc.format.extent |
4472719 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spotřební chování
|
cs |
dc.subject |
nakupování
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
elektronické obchody
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
shopping
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Online komunikace vybrané kosmetické značky |
|
dc.title.alternative |
The Online Communication of a Selected Cosmetic Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the recent years increasing popularity of online shopping and also increasing places where you can buy. For e-shop owners it means increase of competition, particularly in the field of cosmetics. In order to succeed in such strong competition, it must be original and keep up with competitors, ideally outrun them. This thesis is focused on buying cosmetics on the Internet and on the analysis of selected marketing tools of cosmetic brand Vivaco, s.r.o. The aim of this thesis is to determine how behave Czech consumers when buying cosmetics on the Internet, find out the role of e-shop design when choosing and buying cosmetics on the Internet and find out whether corporate communications on the Facebook helps to purchases at electronic shops. Then, on the basis of these findings, propose a suitable online communication for Vivaco company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40799
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|