Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh |
Author: |
Kovářová, Kristýna
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Předmětem této diplomové práce je určení cílové skupiny pro vstup nové módní značky na trh. Teoretická část práce nejprve zasazuje cílený marketing do historického kontextu a poté zpracovává téma jeho uplatnění v praxi s důrazem na moderní metody a přístupy k segmentaci trhu. Výzkumná část práce sestává ze segmentačního výzkumu, jehož cílem bylo vyprofilovat segmenty a vytvořit segmentační mapu pro výběr potenciální cílové sku-piny pro novou značku. Projektová část řeší problematiku vybudování značky rezonující s cílovou skupinou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34572
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
40807
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account