Inovace služeb se zaměřením na zážitek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inovace služeb se zaměřením na zážitek

Show full item record

No preview available
Title: Inovace služeb se zaměřením na zážitek
Author: Šimčíková, Kateřina
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se zabývá tématem inovací služeb se zaměřením na zážitek a to zejména v souvislosti se spokojeností zákazníka, resp. návštěvníka Zoo Zlín. Cílem práce je pomocí provedeného výzkumu doporučit a navrhnout nové přístupy k zefektivnění služby a její komunikaci v souladu se zvolenou strategií zaměřenou na zážitek a s využitím nízkonákla-dových a netradičních metod. Tohoto cíle je dosaženo prostřednictvím vymezení teoretické základny marketingu zoologických zahrad a současných trendů v této oblasti v teoretické části, navržení a provedení výzkumu (vztahujícího se ke spokojenosti návštěvníků Zoo Zlín) pomocí pozorování, dotazování a experimentu v praktické části, a v projektové části pak prostřednictvím navržení řešení zjištěných problémů, možných inovací služeb a kom-plexního nového produktu služeb zážitkového balíčku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34581
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40824


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šimčíková_2015_dp.pdf 4.443Mb PDF View/Open
šimčíková_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
šimčíková_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account