dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Šimčíková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:55Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:55Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34581
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem inovací služeb se zaměřením na zážitek a to zejména v souvislosti se spokojeností zákazníka, resp. návštěvníka Zoo Zlín. Cílem práce je pomocí provedeného výzkumu doporučit a navrhnout nové přístupy k zefektivnění služby a její komunikaci v souladu se zvolenou strategií zaměřenou na zážitek a s využitím nízkonákla-dových a netradičních metod. Tohoto cíle je dosaženo prostřednictvím vymezení teoretické základny marketingu zoologických zahrad a současných trendů v této oblasti v teoretické části, navržení a provedení výzkumu (vztahujícího se ke spokojenosti návštěvníků Zoo Zlín) pomocí pozorování, dotazování a experimentu v praktické části, a v projektové části pak prostřednictvím navržení řešení zjištěných problémů, možných inovací služeb a kom-plexního nového produktu služeb zážitkového balíčku. |
|
dc.format |
110 s. (199 774 znaků) |
|
dc.format.extent |
4659805 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inovace služeb
|
cs |
dc.subject |
zážitek
|
cs |
dc.subject |
zážitková strategie
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Zoo Zlín
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
nízkonákladové metody
|
cs |
dc.subject |
netradiční komunikace
|
cs |
dc.subject |
zoologická zahrada
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
experiment
|
cs |
dc.subject |
design služeb
|
cs |
dc.subject |
service innovation
|
en |
dc.subject |
experience
|
en |
dc.subject |
experience strategy
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
Zoo Zlín
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
low-cost methods
|
en |
dc.subject |
non-traditional communication
|
en |
dc.subject |
zoo
|
en |
dc.subject |
non-profit or-ganizations
|
en |
dc.subject |
experiment
|
en |
dc.subject |
service design
|
en |
dc.title |
Inovace služeb se zaměřením na zážitek |
|
dc.title.alternative |
Service Innovation with Focus on Experience |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the topic of service innovation with focus on experience, especially in relation to the satisfaction of Zoo Zlín's visitors. The aim of the thesis is to recommend and propose new approaches to service efficiency improvements and its communication in accordance with the chosen strategy focused on experience with the use of low-cost and non-traditional methods, all based on carried out research. This objective is achieved by defining a theoretical base for marketing of zoos and its current trends in the theoretical part, by designing and carrying out a research (related to the satisfaction of Zoo Zlín's visi-tors) through observation, questioning and experiment in the practical part, and by design-ing solutions of identified problems, possible service innovations and a complex new ser-vice product experience package in the project part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40824
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-22 |
|