Vliv společenské odpovědnosti na image firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv společenské odpovědnosti na image firmy

Show full item record

No preview available
Title: Vliv společenské odpovědnosti na image firmy
Author: Vaníčková, Markéta
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti (CSR) a jejího vlivu na utváření firemní image. V posledních letech se ukazuje jako stále důležitější, aby se firmy snažily o to "být dobrým sousedem". Přestože je společenská odpovědnost dobrovolnou aktivitou, je vyvíjen stále větší externí i interní tlak na to, aby se firmy nesoustředily jen na maximalizaci zisku, ale snažily se být prospěšné i svému okolí. V práci jsou formulována teoretická východiska společenské odpovědnosti organizace, která autorce slouží jako bytelný základ pro vlastní výzkum vlivu a vnímání CSR mezi zaměstnanci poradenské společnosti eNovation. Širší kontext práce je podložen analýzou výzkumu zaměřeného na českou veřejnost. Autorka posléze s pomocí syntézy dostupných zdrojů navrhuje, jakým způsobem by bylo možné firemní společenskou odpovědnost zefektivnit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34590
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40834


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vaníčková_2015_dp.pdf 2.176Mb PDF View/Open
vaníčková_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
vaníčková_2015_op.doc 150Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account