Analýza marketingové komunikace společnosti Walmark
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Vacíková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:51:01Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:51:01Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34613
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Walmark, která na českém trhu podniká v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy a volně prodejných léků. Na základě teoretických poznatků z oblasti farmaceutického marketingu práce popisuje a analyzuje zvolené strategické nástroje. Práce odhaluje některé slabiny ve stávající komunikaci a upozorňuje na oblasti komunikace s nevyužitým potenciálem. Na základě těchto zjištění autorka vypracovává projekt online aktivace Klubu zdraví Walmark věrnostního klubu společnosti Walmark. |
|
dc.format |
125 s. (202 715), přílohy 6 s. |
|
dc.format.extent |
3461408 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Walmark
|
cs |
dc.subject |
farmaceutický marketing
|
cs |
dc.subject |
doplňky stravy
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Walmark
|
en |
dc.subject |
pharmaceutical marketing
|
en |
dc.subject |
food supplements
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace společnosti Walmark |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of a Marketing Communication of the Company Walmark |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2015-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis describes marketing strategy of the company 'Walmark', which works in food supplement and over-the-counter drugs production and sale. The thesis captures and analyses the chosen marketing tools based on theoretical knowledge of pharmaceutical marketing. The thesis reveals some weaknesses of the current marketing communication and points out areas of communication which are not fully used. This leads to online activation of the loyalty club 'Walmark health club' project. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40867
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account