Analýza marketingové komunikace společnosti Walmark

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti Walmark

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vacíková, Martina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:51:01Z
dc.date.available 2015-07-24T12:51:01Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34613
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Walmark, která na českém trhu podniká v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy a volně prodejných léků. Na základě teoretických poznatků z oblasti farmaceutického marketingu práce popisuje a analyzuje zvolené strategické nástroje. Práce odhaluje některé slabiny ve stávající komunikaci a upozorňuje na oblasti komunikace s nevyužitým potenciálem. Na základě těchto zjištění autorka vypracovává projekt online aktivace Klubu zdraví Walmark věrnostního klubu společnosti Walmark.
dc.format 125 s. (202 715), přílohy 6 s.
dc.format.extent 3461408
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Walmark cs
dc.subject farmaceutický marketing cs
dc.subject doplňky stravy cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Walmark en
dc.subject pharmaceutical marketing en
dc.subject food supplements en
dc.subject marketing communication en
dc.title Analýza marketingové komunikace společnosti Walmark
dc.title.alternative The Analysis of a Marketing Communication of the Company Walmark
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2015-05-22
dc.description.abstract-translated Diploma thesis describes marketing strategy of the company 'Walmark', which works in food supplement and over-the-counter drugs production and sale. The thesis captures and analyses the chosen marketing tools based on theoretical knowledge of pharmaceutical marketing. The thesis reveals some weaknesses of the current marketing communication and points out areas of communication which are not fully used. This leads to online activation of the loyalty club 'Walmark health club' project.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40867
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-16


Files in this item

Files Size Format View
vacíková_2015_dp.pdf 3.301Mb PDF View/Open
vacíková_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
vacíková_2015_op.doc 154Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account