dc.contributor.advisor |
Svoboda, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Jemelková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:04Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:04Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35337
|
|
dc.description.abstract |
Název mé diplomové práce zní: image a corporate identity Pivovaru Zubr a.s.Přerov. Zajímala jsem se o problematiku corporate identity a budování image značky Zubr. Práci jsem rozdělila do tří částí: na teoretickou, praktickou a projektovou. Každá z nich je členěna do několika dalších částí. V těchto kapitolách jsem se zaměřila na corporate identity (korporátní komunikace, korporátní kultura, jednotný vizuální styl a produkt), image, public relations a značku. Ve své práci jsem došla k závěrům, že pivovar se nevěnuje dostatečně systému corporate identity. Také image pivovaru není zrovna na nejlepší úrovni. Proto jsem v projektoví části navrhla několik změn v oblasti komunikace. Navrhla jsem některé nové přístupy ke kapitolám ze systému CI – např. public relations, jednotný vizuální styl,…apod. |
|
dc.format |
94 stran, 10 s.obr.příloh |
|
dc.format.extent |
708174 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
corporate design
|
cs |
dc.subject |
corporate communications
|
cs |
dc.subject |
corporate culture
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
..atd
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
corporate communications
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
targeting
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.title |
Image a Corporate Identity Pivovaru Zubr a.s.Přerov |
|
dc.title.alternative |
Image and Corporate Identity of Pivovar Zubr a.s.Přerov |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2005-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The name of my thesis is: image and corporate identity Pivovar Zubr a.s.. Pivovar Zubr. I´ve concentrate on problems concerning corporate identity a brand building of Zubr. My work is devided into three parts: teoretical and analytical part and project. Each of them is devided to other several parts. In those parts I aimed to corporate identity (corporate communications, corporate culture, corporate design and produkt), image, public relations and brand. I have found that Pivovar Zubr focus not enough to corporate identity. The image of Zubr Brewery is not so succesfull. That is why i suggested project how to improve this communication. I´ve described varienty types of CI e.g. public relations, corporate design,….etc. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
429
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-05 |
|