Rozvoj elektronického obchodu na spotřebitelských trzích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj elektronického obchodu na spotřebitelských trzích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Mikuličová, Lenka
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:05Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:05Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35342
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na oblast elektronického obchodováni, které je jedním z nejrychleji se rozvíjejících odvětví obchodu. Úvodem jsou vysvětleny některé důležité pojmy marketingových komunikací, historie a funkce počítačové sítě Internet jako hlavního média pro elektronické obchodování. Následuje charakteristika uživatelů českého Internetu a vymezení pojmů elektronického obchodování. Podrobněji je, s ohledem na prvky marketingového mixu, rozebrán elektronický obchod jako nejrozšířenější forma elektronického obchodování zaměřeného na cílové spotřebitele. Druhá, praktická část práce se věnuje testování konkrétních elektronických internetových obchodů a prezentaci výsledků.
dc.format 106 s.
dc.format.extent 5875985
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject elektronické obchodování cs
dc.subject Internet cs
dc.subject nakupování cs
dc.subject marketing cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject e-commerce en
dc.subject Internet en
dc.subject e-shop en
dc.subject marketing en
dc.subject shopping en
dc.title Rozvoj elektronického obchodu na spotřebitelských trzích
dc.title.alternative E-commerce development in consumer markets
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis is concerned with electronic business, which is one of the most rapidly developing business branches. The introduction explains important terminology of marketing communication, history and function of the Internet computer network as a major means of electronic trade. It is followed by characteristics of Czech Internet users and by a definition of electronic-business terms. Concerning the features of marketing mix, the electronic commerce is analysed in more detail, as the most widely spread form of electronic trade focused on final consumers. The second, practical part deals with the testing of individual Internet shops and presentation of the results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 435
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-05


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account