Analýza a návrh komunikační strategie firmy FORM, spol. s r.o
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza a návrh komunikační strategie firmy FORM, spol. s r.o |
Author: |
Sowadová, Michaela
|
Advisor: |
Taťák, Vlastimil
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingových komunikací, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti FORM. Práce popisuje neexistenci některých forem marketingových komunikací a problém zanedbání stávajících prvků marketingových komunikací firmy. V práci je zhotovena analýza současné situace i návrhy na její řešení. Závěrem je vypracován plán propagace a náklady na jeho uskutečnění. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35357
|
Date:
|
2004-12-01 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
450
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account