Clienting

DSpace Repository

Language: English čeština 

Clienting

Show full item record

No preview available
Title: Clienting
Author: Šatánková, Lenka
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Úroveň péče o zákazníky se stává stále důležitější charakteristikou vypovídající o „kvalitě'' podniku. Proto jsem se svou diplomovou práci rozhodla věnovat právě clientingu. Zaměřila jsem se v ní na péči o zákazníky reklamní agentury, ale snažila jsem se obsáhnout celou problematiku přijímání této nové marketingové filozofie a její zavádění do praxe. Na základě vlastních zkušeností z reklamní agentury popisuji nejčastější chyby a nedorozumění, které vznikají při uplatňování clientingu. V projektové části pak nabízím řešení těchto nedostatků a navrhuji základní postupy intenzivní péče o zákazníky s ohledem na jednotlivé fáze vztahu. Věřím, že pro každého marketingového manažera je zkvalitnění péče o zákazníky prioritou a velkou výzvou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35359
Date: 2004-12-01
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 452


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account