Clienting
Show full item record
No preview available
Title:
|
Clienting |
Author: |
Šatánková, Lenka
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Úroveň péče o zákazníky se stává stále důležitější charakteristikou vypovídající o „kvalitě'' podniku. Proto jsem se svou diplomovou práci rozhodla věnovat právě clientingu. Zaměřila jsem se v ní na péči o zákazníky reklamní agentury, ale snažila jsem se obsáhnout celou problematiku přijímání této nové marketingové filozofie a její zavádění do praxe. Na základě vlastních zkušeností z reklamní agentury popisuji nejčastější chyby a nedorozumění, které vznikají při uplatňování clientingu. V projektové části pak nabízím řešení těchto nedostatků a navrhuji základní postupy intenzivní péče o zákazníky s ohledem na jednotlivé fáze vztahu. Věřím, že pro každého marketingového manažera je zkvalitnění péče o zákazníky prioritou a velkou výzvou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35359
|
Date:
|
2004-12-01 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
452
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account