Clienting
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Šatánková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:08Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:08Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35359
|
|
dc.description.abstract |
Úroveň péče o zákazníky se stává stále důležitější charakteristikou vypovídající o „kvalitě'' podniku. Proto jsem se svou diplomovou práci rozhodla věnovat právě clientingu. Zaměřila jsem se v ní na péči o zákazníky reklamní agentury, ale snažila jsem se obsáhnout celou problematiku přijímání této nové marketingové filozofie a její zavádění do praxe. Na základě vlastních zkušeností z reklamní agentury popisuji nejčastější chyby a nedorozumění, které vznikají při uplatňování clientingu. V projektové části pak nabízím řešení těchto nedostatků a navrhuji základní postupy intenzivní péče o zákazníky s ohledem na jednotlivé fáze vztahu. Věřím, že pro každého marketingového manažera je zkvalitnění péče o zákazníky prioritou a velkou výzvou. |
|
dc.format |
66 stran |
|
dc.format.extent |
404782 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Clienting
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
Péče o klienta
|
cs |
dc.subject |
Klientský servis
|
cs |
dc.subject |
Clienting
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
TQM
|
en |
dc.subject |
ABM
|
en |
dc.title |
Clienting |
|
dc.title.alternative |
Clienting - unrivalled client service |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2005-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The level of customer services is going to be much more important characteristics when stating the quality of a firm. That is why I chose to devote my dissertation just to a clienting. I focused on the client care of advertising agency but I tried to comprehend the broader issue of adopting this new marketing philosophy and its implementation. On the base of my own experience from working in an advertising agency I describe the most frequent mistakes and misunderstandings that arise during assertion of the clients needs. In the project part I offer the solution of these deficiencies and suggest the basic processes of customer care regarding individual stages of the relationship. I beleive that for every marketing manager the improvement of customer services is a priority and a big challenge. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
452
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account