Segmentace trhu značky Craft
Show full item record
No preview available
Title:
|
Segmentace trhu značky Craft |
Author: |
Váňa, Petr
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Švédská firma Craft of Scandinavia AB vyrábí oblečení pro vrcholové a aktivní sportovce. Funkční spodní prádlo této značky přináší jednu z největších inovací v oblasti sportovního oblečení ? speciálně utkané polyesterové vlákno, které umožňuje odvod tepla a potu z povrchu těla a zvyšuje tak komfort a výkonnost uživatele. Vyšší cena těchto produktů předurčuje značku bohatším zákazníkům a nebo těm, kteří to se sportem myslí opravdu vážně. Cílem práce na téma je na základě vlastního dotazníkového šetření sportovních odvětví najít vhodné skupiny sportovců, pro které je nutné zvolit správný komunikační tón a vhodnou pozici značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35362
|
Date:
|
2004-12-01 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.05.2012
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
455
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account