Marketingová komunikace v soukromé rozhlasové stanici

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace v soukromé rozhlasové stanici

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Rumpík, Daniel
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:15Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:15Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35399
dc.description.abstract Cílem této práce bylo zanalyzovat současný stav vnitrofiremní komunikace c Rádiu OK a následně navrhnout efektivní řešení jeho vylepšení. K tomu byla využita odborná literatura a provedený primární dotazníkový průzkum mezi jednotlivými řadovými zaměstnanci. Výsledky této práce by měly být určeny hlavně managementu Rádia OK. Právě ten by měl být odpovědný za komunikaci všech důležitých sdělení určených zaměstnancům. Zejména se jedná o efektivní komunikaci cílů stanice, správné vedení pracovních porad i schopnost efektivní kritiky pracovních výkonů. Práce by mohla být zajímavá i pro manažery jiných firem, kteří se na svém pracovišti potýkají s výše uvedenými problémy.
dc.format 84
dc.format.extent 353784
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vnitrofiremní komunikace cs
dc.subject rozhlasová stanice cs
dc.subject porada cs
dc.subject cíle cs
dc.subject internal communication en
dc.subject radio station en
dc.subject workshop en
dc.subject aims en
dc.title Marketingová komunikace v soukromé rozhlasové stanici
dc.title.alternative Marketing communication in privite radio station
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2005-05-30
dc.description.abstract-translated Goal of this work was to analyse current state of the internal communication in Radio OK and draw up effective solution of its modification. It is based of proffesional literature and guestionnaire survey by employees. Results of this task are dedicated for management of Radio OK. The management should be responsible for the annoucements dedicated for employees. Especially, it handles about effective communication the aims of the station, the correct leadership of workshops and the effective critism of accomplishments. The work can be interesting also for managers of other firms who have the same problems at their workplaces.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 496
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account