Marketingová komunikace v soukromé rozhlasové stanici
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Rumpík, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:15Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:15Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35399
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce bylo zanalyzovat současný stav vnitrofiremní komunikace c Rádiu OK a následně navrhnout efektivní řešení jeho vylepšení. K tomu byla využita odborná literatura a provedený primární dotazníkový průzkum mezi jednotlivými řadovými zaměstnanci. Výsledky této práce by měly být určeny hlavně managementu Rádia OK. Právě ten by měl být odpovědný za komunikaci všech důležitých sdělení určených zaměstnancům. Zejména se jedná o efektivní komunikaci cílů stanice, správné vedení pracovních porad i schopnost efektivní kritiky pracovních výkonů. Práce by mohla být zajímavá i pro manažery jiných firem, kteří se na svém pracovišti potýkají s výše uvedenými problémy. |
|
dc.format |
84 |
|
dc.format.extent |
353784 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vnitrofiremní komunikace
|
cs |
dc.subject |
rozhlasová stanice
|
cs |
dc.subject |
porada
|
cs |
dc.subject |
cíle
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
radio station
|
en |
dc.subject |
workshop
|
en |
dc.subject |
aims
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace v soukromé rozhlasové stanici |
|
dc.title.alternative |
Marketing communication in privite radio station |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2005-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Goal of this work was to analyse current state of the internal communication in Radio OK and draw up effective solution of its modification. It is based of proffesional literature and guestionnaire survey by employees. Results of this task are dedicated for management of Radio OK. The management should be responsible for the annoucements dedicated for employees. Especially, it handles about effective communication the aims of the station, the correct leadership of workshops and the effective critism of accomplishments. The work can be interesting also for managers of other firms who have the same problems at their workplaces. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
496
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account