Podlinková komunikace Českého Telecomu na zákazníky podnikového segmentu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Podlinková komunikace Českého Telecomu na zákazníky podnikového segmentu |
Author: |
Hroch, František
|
Advisor: |
Kulhánek, Ivan
|
Abstract:
|
Bakalářská práce popisuje segment podnikových zákazníků Českého Telecomu. Podrobněji se věnuje podnikovým subsegmentům - zákaznickým boxům, které byly vytvořeny v projektu Target marketing. Dále popisuje nejdůležitější podlinkové komunikační aktivity na zákazníky podnikového segmentu, převážně z roku 2004. Pozornost je věnována produktovým directmailům, přílohám k vyúčtování za telekomunikační služby a produktovým listům ke službám, které jsou cíleny do podnikového segmentu. V návaznosti na kritické zhodnocení těchto podlinkových komunikačních aktivit je v závěru práce potvrzena hypotéza o větší efektivnosti komunikace, která je založena na specifických potřebách jednotlivých zákaznických boxů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35460
|
Date:
|
2005-02-10 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
564
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account