dc.contributor.advisor |
Kulhánek, Ivan
|
|
dc.contributor.author |
Hroch, František
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:28Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:28Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35460
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce popisuje segment podnikových zákazníků Českého Telecomu. Podrobněji se věnuje podnikovým subsegmentům - zákaznickým boxům, které byly vytvořeny v projektu Target marketing. Dále popisuje nejdůležitější podlinkové komunikační aktivity na zákazníky podnikového segmentu, převážně z roku 2004. Pozornost je věnována produktovým directmailům, přílohám k vyúčtování za telekomunikační služby a produktovým listům ke službám, které jsou cíleny do podnikového segmentu. V návaznosti na kritické zhodnocení těchto podlinkových komunikačních aktivit je v závěru práce potvrzena hypotéza o větší efektivnosti komunikace, která je založena na specifických potřebách jednotlivých zákaznických boxů. |
|
dc.format |
46 s., 8 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
1955625 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Segmentace
|
cs |
dc.subject |
segmentový marketing
|
cs |
dc.subject |
podnikový segment
|
cs |
dc.subject |
zákaznické boxy
|
cs |
dc.subject |
podlinkové komunikační aktivity
|
cs |
dc.subject |
direct mail
|
cs |
dc.subject |
Segmentation
|
en |
dc.subject |
segment marketing
|
en |
dc.subject |
business segment
|
en |
dc.subject |
customer boxes
|
en |
dc.subject |
BTL communication activities
|
en |
dc.subject |
direct mail
|
en |
dc.title |
Podlinková komunikace Českého Telecomu na zákazníky podnikového segmentu |
|
dc.title.alternative |
BTL communication of Czech Telecom focused on business segment customers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2005-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis focuses on the segment of Business customers of Czech Telecom. The major focus is put on business sub-segments, or customer ''boxes”, which are described in detail. These subsegments were created during a project, Target marketing, run by the Marketing Unit of CTc. My work also touches on the most important BTL communication activities related to Business segment, mainly since 2004. Mainly direct mails with product offers, supplements into monthly billing and product sheets, which are targeted to the business segment customers. Critical evaluation of these BTL communication activities at the end of the thesis confirms the hypothesis that communication is more effective when properly targeted to the specific needs and behavioral triggers of concrete customer boxes. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
564
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|