Podlinková komunikace Českého Telecomu na zákazníky podnikového segmentu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podlinková komunikace Českého Telecomu na zákazníky podnikového segmentu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kulhánek, Ivan
dc.contributor.author Hroch, František
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:28Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:28Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35460
dc.description.abstract Bakalářská práce popisuje segment podnikových zákazníků Českého Telecomu. Podrobněji se věnuje podnikovým subsegmentům - zákaznickým boxům, které byly vytvořeny v projektu Target marketing. Dále popisuje nejdůležitější podlinkové komunikační aktivity na zákazníky podnikového segmentu, převážně z roku 2004. Pozornost je věnována produktovým directmailům, přílohám k vyúčtování za telekomunikační služby a produktovým listům ke službám, které jsou cíleny do podnikového segmentu. V návaznosti na kritické zhodnocení těchto podlinkových komunikačních aktivit je v závěru práce potvrzena hypotéza o větší efektivnosti komunikace, která je založena na specifických potřebách jednotlivých zákaznických boxů.
dc.format 46 s., 8 s. obr. příloh
dc.format.extent 1955625
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Segmentace cs
dc.subject segmentový marketing cs
dc.subject podnikový segment cs
dc.subject zákaznické boxy cs
dc.subject podlinkové komunikační aktivity cs
dc.subject direct mail cs
dc.subject Segmentation en
dc.subject segment marketing en
dc.subject business segment en
dc.subject customer boxes en
dc.subject BTL communication activities en
dc.subject direct mail en
dc.title Podlinková komunikace Českého Telecomu na zákazníky podnikového segmentu
dc.title.alternative BTL communication of Czech Telecom focused on business segment customers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2005-05-30
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis focuses on the segment of Business customers of Czech Telecom. The major focus is put on business sub-segments, or customer ''boxes”, which are described in detail. These subsegments were created during a project, Target marketing, run by the Marketing Unit of CTc. My work also touches on the most important BTL communication activities related to Business segment, mainly since 2004. Mainly direct mails with product offers, supplements into monthly billing and product sheets, which are targeted to the business segment customers. Critical evaluation of these BTL communication activities at the end of the thesis confirms the hypothesis that communication is more effective when properly targeted to the specific needs and behavioral triggers of concrete customer boxes.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 564
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account