Využití tzv. microsites v marketingovém mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití tzv. microsites v marketingovém mixu |
Author: |
Hlivka, Michal
|
Advisor: |
Kořínek, David
|
Abstract:
|
Práce se zaměřuje na využití mikrostránek (angl. microsite), které se stále častěji stávají součástí marketingového mixu. V teoretické části definuji pojem mikrostránka. Analyzuji rozdíly mezi klasickou prezentací a mikrostránkou i možnosti využití tohoto nástroje s ohledem na cílovou skupinu. V praktické části se zaměřuji na zásady tvorby mikrostránek a na praktické příklady jejich použití. Součástí této práce je také případová studie s podrobným popisem projektu a srovnání finanční náročnosti mikrostránky s jinými druhy komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35589
|
Date:
|
2005-02-10 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 06.05.2007
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
731
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account