Využití marketingového mixu v podnicích společného stravování
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití marketingového mixu v podnicích společného stravování |
Author: |
Drásalová, Veronika
|
Advisor: |
Liška, Jaroslav
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se snaží podat čtenáři teoretický i praktický obrázek o možnostech využití marketingového mixu v podnicích společného stravování. V první, teoretické části, pojednává o marketingu služeb a pohostinství obecně. Ve druhé části je proveden průzkum trhu, který zjišťuje požadavky a preference zákazníků podniků společného stravování. Tyto výsledky jsou poté konfrontovány se skutečným stavem, který byl analyzován v pěti spolupracujících podnicích. V závěru jsou vypracována určitá doporučení těmto podnikům, jejichž zavedení by mělo vést ke zvýšení návštěvnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35781
|
Date:
|
2004-03-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav potravinářského inženýrství a chemie |
Discipline:
|
Ekonomika a hygiena výživy |
Grade for thesis and defense:
|
A
957
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account