Projekt marketingového plánu firmy Draps s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Jarošová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:13Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35819
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového plánu firmy Draps s. r. o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a především o marketingovém plánu. Druhá část je rozdělena na analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a akční programy. V závěrečné části projektu je formulován systém měření a kontroly marketingového plánu. Smyslem práce je sestavit projekt marketingového plánu, který by přispěl ke zlepšení úrovně prováděných marketingových činností firmy Draps s. r. o. v roce 2005. |
|
dc.format |
93 s., 4 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
541759 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007 |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
akční programy
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
swot analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing targets
|
en |
dc.subject |
action plans
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
swot analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu firmy Draps s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The project of the marketing plan of the company Draps Ltd |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Glogar, Alois |
|
dc.date.accepted |
2005-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work deals with project of the marketing plan of the firm Draps Ltd. In the first part of this work is stored and compiled theoretic knowledge of marketing, marketing planning and first of all of marketing plan. The second part is divided into the analysis and the project. The situational analysis concentrates on recognition and evaluation of all areas and facts which could influence the composition and successful realization of the plan. In the project part are determined marketing targets, marketing strategy and action plans. In the final part of the project are formulated the measuring system and control system of the marketing plan. The main aim of this work is to compile the project of the marketing plan which could contribute to the improvement of the standard of marketing activities of Draps Ltd. firm in the year 2005. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
996
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account