dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Richter, David
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T03:22:54Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:15Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3591
|
|
dc.description.abstract |
Image organizace je mnohými českými firmami stále odsouvána na "vedlejší kolej". Není považována za něco, co je možné cíleně vybudovat, ale spíše jako mínění, které vzniká v očích veřejnosti bez možnosti ho nějakým způsobem řídit. Přitom v rámci marketingových komunikací se o tomto pojmu hovoří stále častěji. Pozitivní image je jedna z nejcennějších výhod naší organizace. Čím se odlišujeme od spo-lečnosti z vedlejšího města? Čím od společnosti, která je vedle nás v telefonním seznamu? Není to technickými dovednostmi, schopností prodat nebo velikostí stánku na veletrhu. Je to jednodušší. Nelze ji koupit ani pronajmout, ale je to ta nejcennější výhoda, kterou může naše společnost kdy mít. Je to pozitivní image naší společnosti. Pro organizace poskytující služby má image ještě větší význam než pro organizace nabízející produkty. Spotřebitel či klient dané organizace nemusí být schopen posoudit kvalitu a hod-notu služby, která mu je nabízena a jeho očekávání jsou ovlivňována právě prostřednictvím image dané organizace. |
cs |
dc.format |
76 |
cs |
dc.format.extent |
822866 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 20.04.2009 |
|
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
podniková identita
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
měření image
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
projekty do budoucna
|
cs |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
image measurement
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
future projects
|
en |
dc.title |
Image klubu Fléda |
cs |
dc.title.alternative |
The image of club Fléda |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2007-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The image of organization is still put on the side track by many Czech firms. It is not considered to be something what is possible to build deliberately, but more likely an opinion, that rises in the eyes of public without any possibility to manage it somehow. Nevertheless in the terms of marketing communications is this concept spoken more and more often. Positive image is one of the biggest assets of our organization. What makes us different from the organization from other city? What makes us different from the organization next to us in the phone book? It is not about technical skills, ability to sell or the size of a stand on the trade fair. It is easier than that. You can not buy it or rent it, but it is the most valuable asset our company can ever have. It is positive image of our organization. For organizations providing services is image even more important than for organizations offering products. Consumer or client of organization might not be able to judge the quality and the value of service, which is offered to him, and his expectations are influenced just by image of that organization. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4914
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|