Image klubu Fléda
Show full item record
No preview available
Title:
|
Image klubu Fléda |
Author: |
Richter, David
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Image organizace je mnohými českými firmami stále odsouvána na "vedlejší kolej". Není považována za něco, co je možné cíleně vybudovat, ale spíše jako mínění, které vzniká v očích veřejnosti bez možnosti ho nějakým způsobem řídit. Přitom v rámci marketingových komunikací se o tomto pojmu hovoří stále častěji. Pozitivní image je jedna z nejcennějších výhod naší organizace. Čím se odlišujeme od spo-lečnosti z vedlejšího města? Čím od společnosti, která je vedle nás v telefonním seznamu? Není to technickými dovednostmi, schopností prodat nebo velikostí stánku na veletrhu. Je to jednodušší. Nelze ji koupit ani pronajmout, ale je to ta nejcennější výhoda, kterou může naše společnost kdy mít. Je to pozitivní image naší společnosti. Pro organizace poskytující služby má image ještě větší význam než pro organizace nabízející produkty. Spotřebitel či klient dané organizace nemusí být schopen posoudit kvalitu a hod-notu služby, která mu je nabízena a jeho očekávání jsou ovlivňována právě prostřednictvím image dané organizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3591
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 20.04.2009
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4914
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account