Projekt přípravy Hotelu Krystal na zavedení systému řízení jakosti podle normy ISO 9001:2000
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Briš, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Křižková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:55Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:31:55Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36182
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá nezbytnými kroky, které musí hotel Krystal učinit při zavádění systému řízení jakosti podle normy ISO 9001:2000. Systém řízení jakosti je zaveden na základě strategického rozhodnutí organizace a musí být podporován především vedením organizace. V prvé řadě je vypracována příručka jakosti, která zahrnuje orientaci na procesní přístup a postupy vytvořené pro systém řízení jakosti v hotelu Krystal. Dalším bodem je zpracování vlastního průzkumu spokojenosti a požadavků zákazníků a navržení možností pro zlepšování do budoucnosti. |
|
dc.format |
92 s., 13 s. příloh |
|
dc.format.extent |
705025 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
QMS
|
cs |
dc.subject |
ISO 9001:2000
|
cs |
dc.subject |
procesy
|
cs |
dc.subject |
příručka jakosti
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
neustálé zlepšování
|
cs |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
QMS
|
en |
dc.subject |
ISO 9001:2000
|
en |
dc.subject |
processes
|
en |
dc.subject |
customer's satisfaction
|
en |
dc.subject |
continuous improvement
|
en |
dc.title |
Projekt přípravy Hotelu Krystal na zavedení systému řízení jakosti podle normy ISO 9001:2000 |
|
dc.title.alternative |
Project of the arrangements of Hotel Krystal for the adoption of the Quality Management System in accordance with the International Standard ISO 9001:2000 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juřičková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2005-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with the arrangements which must be done for the adoption of a quality management system according to the International Standard ISO 9001:2000 in Hotel Krystal. The adoption of a quality management system is a strategic decision and must be supported by the top management of the organization. At first a quality manual which includes process-based quality management system ("process approach") is made and the documentation is established for the quality management system. A research of the customer satisfaction and requirements is realized and the possibilities for the improvement are proposed as well. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1437
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account