Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kressová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Vodičková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:10Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:10Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36303
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky na téma marketingových aktivit při vstupu nové firmy na trh. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části je uvedena stručná charakteristika firmy, její postavení ke konkurenci, analýza silných a slabých stránek a analýza cen reklamy v médiích. V poslední, projektové části je zpracován projekt konkrétních marketingových aktivit a výběr varianty nejlepší. |
|
dc.format |
80 s. |
|
dc.format.extent |
703993 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingové
|
cs |
dc.subject |
aktivity
|
cs |
dc.subject |
vstup
|
cs |
dc.subject |
nový podnik
|
cs |
dc.subject |
čajovna
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Activities
|
en |
dc.subject |
Entry
|
en |
dc.subject |
new company
|
en |
dc.subject |
tea-house
|
en |
dc.title |
Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh |
|
dc.title.alternative |
Project of marketing activities for new open tea-house with aim to support successful entry on market in Mikulov |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benda, Ivo |
|
dc.date.accepted |
2005-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of thesis is Project of marketing activities for new open tea-house with aim to support successful entry on market in Mikulov. The thesis consists of these 2 main parts - theoretical and practical part. The practical part includes theoretical knowledge for marketing activities on entering new company on market. Practical part is again divided into two parts – analytical part and project. In analytical part is offered short characteristics of company, Position Company to competition, SWOT analysis and analysis of costs of advertisement in media. Last part includes project of concrete marketing activities and selection the best alternate. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1574
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account