Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kressová, Petra
dc.contributor.author Vodičková, Jana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:10Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:10Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36303
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky na téma marketingových aktivit při vstupu nové firmy na trh. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části je uvedena stručná charakteristika firmy, její postavení ke konkurenci, analýza silných a slabých stránek a analýza cen reklamy v médiích. V poslední, projektové části je zpracován projekt konkrétních marketingových aktivit a výběr varianty nejlepší.
dc.format 80 s.
dc.format.extent 703993
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingové cs
dc.subject aktivity cs
dc.subject vstup cs
dc.subject nový podnik cs
dc.subject čajovna cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Activities en
dc.subject Entry en
dc.subject new company en
dc.subject tea-house en
dc.title Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh
dc.title.alternative Project of marketing activities for new open tea-house with aim to support successful entry on market in Mikulov
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benda, Ivo
dc.date.accepted 2005-06-07
dc.description.abstract-translated Subject of thesis is Project of marketing activities for new open tea-house with aim to support successful entry on market in Mikulov. The thesis consists of these 2 main parts - theoretical and practical part. The practical part includes theoretical knowledge for marketing activities on entering new company on market. Practical part is again divided into two parts – analytical part and project. In analytical part is offered short characteristics of company, Position Company to competition, SWOT analysis and analysis of costs of advertisement in media. Last part includes project of concrete marketing activities and selection the best alternate.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1574
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account