Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s.r.o., Břeclav
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Ciprysová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:20Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:20Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36390
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je představit spotřebitelskou přidanou hodnotu, kterou zákazníci přiřazují výrobkům a službám a která ovlivňuje jejich nákupní chování. Poznání této hodnoty přináší firmám nové poznatky, které ovlivňují jejich konkurenceschopnost prostřednictvím vyššího uspokojení potřeb a požadavků zákazníků. Analýza přidané spotřebitelské hodnoty se stává moderním marketingovým nástrojem, odhalujícím prvky tvořící hodnotu v hodnotovém řetězci podniků. |
|
dc.format |
53 s., 6 s. obr. příloh. |
|
dc.format.extent |
1110919 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
bakalářská práce
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelská přidaná hodnota
|
cs |
dc.subject |
uspokojení zákazníka
|
cs |
dc.subject |
hodnotový řetězec
|
cs |
dc.subject |
bachelor thesis
|
en |
dc.subject |
customer added value
|
en |
dc.subject |
satisfaction of customer
|
en |
dc.subject |
value chain
|
en |
dc.title |
Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s.r.o., Břeclav |
|
dc.title.alternative |
Analysis of added value for customer in food-processing plant Racio, s.r.o., Břeclav |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vitková, Romana |
|
dc.date.accepted |
2005-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis introduces customer added value that customers assign to products and services that influences their purchase behaviour. Knowledge of this value brings new information to companies and influences their ability to competition by higher satisfaction of needs and demands of customers. The analysis of customer added value becomes modern marketing tool to reveal elements that create value in value chain of companies. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1676
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account