Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie |
Author: |
Gladišová, Pavla
|
Advisor: |
Krchová, Hana
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce má název Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie. Teoretická část je zaměřena na rozbor literárních pramenů o inovacích výrobkové technologie. V analytické části je provedeno zhodnocení současného stavu firmy v odvětví na základě vypracování moderních analýz, jako je PEST, Portrova, SWOT analýza a KFÚ a následná analýza inovovaného výrobku firmy. Hlavním cílem této práce je zanalyzovat současný stav firmy ROLF - Rudolf Jurajda na trhu a zhodnotit úspěšnost inovovaného výrobku zaváděného na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36435
|
Date:
|
2005-03-14 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
1736
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account