Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G |
Author: |
Kadlčková, Blanka
|
Advisor: |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
Abstract:
|
Hlavním cílem této diplomové práce je zpracování projektu strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. Velká nad Veličkou prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G. V teoretické části práce budou zhodnoceny literární prameny zaměřené na inovace, inovační organizaci, inovační proces, budou vysvětleny otázky řízení technických inovací a definován inovační projekt a jeho řízení. V analytické části bude zhodnocen současný stav společnosti a její připravenost na realizaci inovačního projektu, finanční analýza a dalším krokem bude rovněž analýza podnikatelského prostředí, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza klíčových faktorů úspěchu organizace a následná SWOT analýza. V projektové části se zaměřím na zpracování inovačního projektu výrobkové inovace Armatex G a na předložení dat potvrzujících předpoklady a dopady projektového řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36537
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
1851
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account