Motivace pracovníků cestovního ruchu - Hoteliérství a jeho vplyv na zkvalitnění služeb
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mikuláštík, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Rendeková, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:46Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:46Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36605
|
|
dc.description.abstract |
Záměrem mé diplomové práce bylo navrhnout potencionální možné řešení motivačního systému pracovníkům cestovního ruchu – hoteliérství a její vplyv na zkvalitnění služeb. V teoretické části jsem zpracovala literární rešerš všeobecního přehledu poznatků motivace, jak ji chápou jednotliví autoři. Po teoretickém zpracování poznatků jsem se snažila přiblížit charakter odboru – hoteliérství a formu prováděné motivace, jako jeden z nejdůležitejších opatření personálního managementu. Projektovou část tvoří návrh opatření, které by vedli k zlepšení současního stavu motivačního systému v hoteliérství, a jeho následní přínosy. |
|
dc.format |
93 s., 10 s. príloh |
|
dc.format.extent |
350798 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
motivačný systém
|
cs |
dc.subject |
cestovný ruch
|
cs |
dc.subject |
zkvalitnenie služieb
|
cs |
dc.subject |
motivácia
|
cs |
dc.subject |
personálny managment
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
motivation system
|
en |
dc.subject |
travelling business
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
bettering the service qualities
|
en |
dc.subject |
personal management
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.title |
Motivace pracovníků cestovního ruchu - Hoteliérství a jeho vplyv na zkvalitnění služeb |
|
dc.title.alternative |
The motivation of tourism employees - Hotel management and its influence on better quality of services |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mokrý, Josef |
|
dc.date.accepted |
2005-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The intention of my diploma work was to suggest a possible solution of the motivation system of the employees of the travelling business – hotel services and its influence on bettering the service qualities. In the theoretical part, I made a literary research of a global overview of the motivation knowledge, as understood by various authors. After completing the theoretical knowledge, I tried to bring closer the character of the branch – hotel services and the form of the used motivation as one of the most important ways of personal management. The project part consists of suggestions of ways, which could lead to the bettering of the current condition of motivation system in the hotel services and its following contribution. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1923
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account