Analýza marketingových činností rodinné firmy Peršan
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingových činností rodinné firmy Peršan |
Author: |
Papš, Martin
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Firma Peršan, kterou jsem si pro svou bakalářskou práci vybral, se zabývá prodejem koberců, podlahových krytin a doplňků ve městě Prostějov. V praktické části mé bakalářské práce jsem se soustředil na aplikaci marketingových nástrojů ( produkt, cena, místo a propagace ) na prodej zboží a poskytování služeb firmy Peršan a její marketingovou strategii. Rovněž jsem provedl analýzu SWOT (silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby ). Mé doporučení pro firmu Peršan je soustředit se na rozvoj těchto oblastí: zřízení webových stránek, emailových adres a rozvoj materiálně technické základny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36720
|
Date:
|
2005-03-14 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2015
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
D
2116
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account