Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí |
Author: |
Chrástek, Martin
|
Advisor: |
Končitíková, Gabriela
|
Abstract:
|
Cílem předložené bakalářské práce je zjistit, jakou úlohu hrají sociální sítě z hlediska marke-tingové komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. Teoretická část představuje využívané sociální sítě v České republice i ve světě vhodné pro marketingové účely firmy poskytující webhostingové služby. Dále vysvětluje, jak by firmy měly postupovat při získávání zákaz-níků placenou i neplacenou formou, jak s nimi komunikovat a jak o fanoušky pečovat. Prak-tická část se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. se zaměřením na využívání sociálních sítí. Dále analyzuje marketingovou komunikaci firmy mimo sociální sítě. Jedná se o marketingovou komunikaci firmy na internetu a také mimo něj. Součástí praktické části je dotazníkové šetření, které vypovídá o současném stavu a preferencích uživatelů sociálních sítí. Dílčím cílem praktické části je, na základě zjištěných informací, navrhnout firmě WEDOS Internet, a.s. opatření pro zvýšení úrovně marketingo-vé komunikace na sociálních sítích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36776
|
Date:
|
2015-06-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
41153
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account