dc.contributor.advisor |
Končitíková, Gabriela
|
|
dc.contributor.author |
Chrástek, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:29:54Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:29:54Z |
|
dc.date.issued |
2015-06-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36776
|
|
dc.description.abstract |
Cílem předložené bakalářské práce je zjistit, jakou úlohu hrají sociální sítě z hlediska marke-tingové komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. Teoretická část představuje využívané sociální sítě v České republice i ve světě vhodné pro marketingové účely firmy poskytující webhostingové služby. Dále vysvětluje, jak by firmy měly postupovat při získávání zákaz-níků placenou i neplacenou formou, jak s nimi komunikovat a jak o fanoušky pečovat. Prak-tická část se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. se zaměřením na využívání sociálních sítí. Dále analyzuje marketingovou komunikaci firmy mimo sociální sítě. Jedná se o marketingovou komunikaci firmy na internetu a také mimo něj. Součástí praktické části je dotazníkové šetření, které vypovídá o současném stavu a preferencích uživatelů sociálních sítí. Dílčím cílem praktické části je, na základě zjištěných informací, navrhnout firmě WEDOS Internet, a.s. opatření pro zvýšení úrovně marketingo-vé komunikace na sociálních sítích. |
|
dc.format |
63 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
webhosting
|
cs |
dc.subject |
Social networks
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
webhosting
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Strategy of WEDOS Internet Ltd Company from the Perspective of Using Social Networks |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pačinek, Ivo |
|
dc.date.accepted |
2015-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bacherol thesis is to find out what role social networks have in terms of marketing communication of the company WEDOS Internet, a.s. The theoretical part pre-sents social networks used in the Czech Republic and all over the world that are suitable for marketing purpose of a company providing webhosting servise. Furtheremore, it expla-ins what companies should do to get new clients by a paid way or free of charge, how to communicate with them and how to care about fans. The practical part deals with the ana-lysis of marketing communication of WEDOS Internet, a. s. It mainly focuses on using social networks. It also analyses marketing communication of this company out of social networks. It deals with marketing communication on the internet and elsewhere. The que-stionnaire is attached to the practical part, it refers to current state and social network users preferences. Secondary aim is to suggest how to increase marketing communication on so-cial in WEDOS Internet, a.s. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
41153
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-08-24 |
|