Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků |
Author: |
Kisková, Zuzana
|
Advisor: |
Kubík, Josef
|
Abstract:
|
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové strategice cestovního ruchu v oblasti Jeseníků. Cílem práce je zjistit povědomí a názor účastníků cestovního ruchu na oblast Jeseníků a doporučit možný rozvoj cestovního ruchu v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána proble-matika cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu a sním spojená marketingová stra-tegie. Praktická část se zabývá oblastí Jeseníků a vyhodnocování marketingového výzkumu. Závěrem jsou navrhnuta doporučení odrážející se i z výsledku dotazníkového šetření, která by vedla ke zvýšení cestovního ruchu v oblasti Jeseníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36798
|
Date:
|
2015-06-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
41154
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account