Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kisková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:29:57Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:29:57Z |
|
dc.date.issued |
2015-06-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36798
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové strategice cestovního ruchu v oblasti Jeseníků. Cílem práce je zjistit povědomí a názor účastníků cestovního ruchu na oblast Jeseníků a doporučit možný rozvoj cestovního ruchu v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána proble-matika cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu a sním spojená marketingová stra-tegie. Praktická část se zabývá oblastí Jeseníků a vyhodnocování marketingového výzkumu. Závěrem jsou navrhnuta doporučení odrážející se i z výsledku dotazníkového šetření, která by vedla ke zvýšení cestovního ruchu v oblasti Jeseníků. |
|
dc.format |
78 s. (87 224) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
oblast Jeseníků
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
Marketing Strategy
|
en |
dc.subject |
Area Jeseníky
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Marketing Tools
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Marketing Strategy of Tourism in Area Jeseníky |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Durďáková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this bachelor's thesis is analysis of the marketing strategy of tourism in area Jeseníky. The aim is to identify awareness and opinion of tourists to the area Jeseníky and recommend possible development of tourism in this area. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the issue of tourism, tourism marketing and marketing strategy. The practical part deals with the area of Jeseníky and evaluating marketing research. In the end of this thesis are designed recommendations to reflect the result from the questionnaire survey, which would lead to an increase in tourism in area Jeseníky. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
41154
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-08-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account