Analýza produktového portfolia v Kovárně VIVA a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza produktového portfolia v Kovárně VIVA a.s. |
Author: |
Ročková, Kateřina
|
Advisor: |
Rozsypal, Zbyněk
|
Abstract:
|
Práce bude rozdělena do dvou částí, teoretickou a praktickou. Teoretická část bude věnována průzkumu trhu, marketingovému mixu a marketingovému pojetí výrobku. V praktické části bude charakterizován trh. Bude zjištěna situace firmy ve vztahu k vnějšímu i vnitřnímu prostředí. Makroprostředí firmy bude hodnoceno pomocí PEST analýzy a následně bude prostředí firmy shrnuto ve SWOT analýze. Dále bude ve společnosti zpracována analýza produktového portfolia. Výrobky budou analyzovány podle určitých hledisek. U analýzy sortimentu bude uplatněna i aplikace na matici BCG. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36810
|
Date:
|
2015-03-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
40977
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account