Rozvoj metakognice u dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Vladíková, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:30Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:30Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37024
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje metakognice u dětí předškolního věku. Cílem je sestavení inovativního programu metakognitivních aktivit a následná realizace her s dětmi předškolního věku. Práce je rozdělená na dvě části. V první, teoretické části, se zabýváme kognitivním vývojem dětí, výkladem a charakteristikou pojmu metakognice i aplikací metakognitivních aktivit v podmínkách mateřské školy. Druhou, praktickou část, představuje metodika výzkumného šetření a analýza výsledků výzkumu. Práce je obohacena o přílohovou část, kde se nachází ukázky herních pomůcek, které byly při realizaci aktivit ve školce využity. |
|
dc.format |
117 stran |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rozvoj myšlení
|
cs |
dc.subject |
metakognice
|
cs |
dc.subject |
metakognitivní zkušenosti
|
cs |
dc.subject |
metakognitivní aktivity
|
cs |
dc.subject |
program rozvoje metakognice
|
cs |
dc.subject |
development of thinking
|
en |
dc.subject |
metacognition
|
en |
dc.subject |
metacognitive experiences
|
en |
dc.subject |
metakognitive activities
|
en |
dc.subject |
programme of metacognitive acceleration
|
en |
dc.title |
Rozvoj metakognice u dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
The Development of Metacognition in Preschool Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaculíková, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2016-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the development of metacognition in preschool children. The purpose of this thesis is to create and innovative program of metacognitive activities and realization of games with preschool children. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the cognitive development of children and there is interpretation and characteristic of the concept of metacognition and it deals with application of metacogni-tion in Czech kirdengarden environment. The practical part describes methodology of the research and analysis of results. The thesis is enriched by supplement of teaching aids. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41440
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-15 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
kognitivní procesy
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
local.subject |
cognitive processes
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account