1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Babinec, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Jelínková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:34Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:34Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37086
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá výrobou audiovizuálního díla - televizní reklamy, spotu, filmu. Přibližuje nejzásadnější rozdíly v porovnání filmové a reklamní výroby. Prochází výrobou od počátečních příprav až k předání výsledku klientovi. Přináší informace o rozdělení reklamy se zaměřením na televizní reklamu. Má sloužit jako informační vodítko do terminologie filmové výroby. |
|
dc.format |
45 s. (60 599 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
příprava
|
cs |
dc.subject |
produkce
|
cs |
dc.subject |
natáčení
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
commercial
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
preproduction
|
en |
dc.subject |
production
|
en |
dc.subject |
shooting
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Story of TV commercial in 30 Seconds 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Lenght at Least 10 min, Production |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Buzková, Kateřina |
|
dc.contributor.referee |
Mayer, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with creation of TV commercial. It is simple approximation of main differences of making film and commercial. It describes the process of development from the beginning till the final step which is presenting the result for a client. It brings in-formation about dividing types of commercials and focuses on TV commercials. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Produkce |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Production |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
41525
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-05-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account