1. Teoretická část: Specifika reklamní režie 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie
Show full item record
No preview available
Title:
|
1. Teoretická část: Specifika reklamní režie 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie |
Author: |
Hověžáková, Ilona
|
Advisor: |
Babinec, Petr
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je specifikace reklamní režie a vývoje reklamy z pohledu reži-séra. V jejím obsahu nalezneme teoretické základy pro tvorbu reklamního sdělení, které prodává ale také nezbytné znalosti a kvality reklamního režiséra. To vše je doplněno o teorii psychologie reklamy, která je nezbytností pro pozitivní ovlivnění diváka a tím i jeho kupního chování ve spojitosti s propagovaným produktem. Úvod práce seznamuje s reklamou z marketingového hlediska. Práce se dále rozvijí a popisuje celkový proces přípravy reklamy a práci reklamního režiséra. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37088
|
Date:
|
2015-12-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Audiovize |
Discipline:
|
Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika |
Grade for thesis and defense:
|
C
41527
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account