Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o. |
Author: |
Kovaříková, Eliška
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání pozice v dnešním silném konkurenčním prostředí. Teoretická část této práce je rozdělena do více kapitol, ve kterých jsou zpracovány literární prameny týkající se podstaty marketingové komunikace, marketingového mixu a výzkumu. Praktická část začíná charakteristikou firmy Würth, spol. s r.o. a dále se zabývá analýzou všech mar-ketingových aktivit, které firma využívá. Analýza je zakončena celkovým hodnocením používání jednotlivých nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3711
|
Date:
|
2007-05-18 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
6236
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account