Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Kovaříková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T04:04:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T04:04:02Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3711
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání pozice v dnešním silném konkurenčním prostředí. Teoretická část této práce je rozdělena do více kapitol, ve kterých jsou zpracovány literární prameny týkající se podstaty marketingové komunikace, marketingového mixu a výzkumu. Praktická část začíná charakteristikou firmy Würth, spol. s r.o. a dále se zabývá analýzou všech mar-ketingových aktivit, které firma využívá. Analýza je zakončena celkovým hodnocením používání jednotlivých nástrojů. |
cs |
dc.format |
68 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1053993 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
commerce
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of marketing communication in company Würth, Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2007-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is aimed for marketing communication, because it's essential tool by position gaining in present competitive surroundings. The theoretical part of my bachelor thesis is divided to several chapters, in which I am processing literary roots about marketing communication, marketing mix and research. The practical part of my bachelor thesis starts with the company Würth, Ltd., characterization, next it is focused on the allmarketing activities, used in the company, analysis. The analysis is finished by the whole summary of used particular tools. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6236
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account