Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích |
Author: |
Malík, Dan
|
Advisor: |
Haltofová, Barbora
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá způsoby komunikace značek na sociálních sítích. Značka zde vystupuje jako prostředník mezi produktem nebo firmou a zákazníkem. Pro průzkum byly vybrány známé značky výrobců energetických nápojů dostupných na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou tematických celků. První část je zaměřena na teoretická východiska komunikace značky na sociálních sítích a definuje základní pojmy spjaté s tématem práce. Ve druhé, praktické části je analyzován současný stav komunikace vybraných značek energetických nápojů na sociálních sítích a je provedeno konkurenční srovnání. Závěr práce je věnován doporučení dalšího vývoje strategie vybrané značky na sociálních sítích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37283
|
Date:
|
2016-06-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
44761
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account