Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích

Show full item record

No preview available
Title: Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích
Author: Malík, Dan
Advisor: Haltofová, Barbora
Abstract: Bakalářská práce se zabývá způsoby komunikace značek na sociálních sítích. Značka zde vystupuje jako prostředník mezi produktem nebo firmou a zákazníkem. Pro průzkum byly vybrány známé značky výrobců energetických nápojů dostupných na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou tematických celků. První část je zaměřena na teoretická východiska komunikace značky na sociálních sítích a definuje základní pojmy spjaté s tématem práce. Ve druhé, praktické části je analyzován současný stav komunikace vybraných značek energetických nápojů na sociálních sítích a je provedeno konkurenční srovnání. Závěr práce je věnován doporučení dalšího vývoje strategie vybrané značky na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37283
Date: 2016-06-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 44761


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
malík_2016_dp.pdf 2.547Mb PDF View/Open None
malík_2016_op.docx 40.51Kb Unknown View/Open None
malík_2016_vp.pdf 258.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account