Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Haltofová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Malík, Dan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:36:26Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:36:26Z |
|
dc.date.issued |
2016-06-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37283
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá způsoby komunikace značek na sociálních sítích. Značka zde vystupuje jako prostředník mezi produktem nebo firmou a zákazníkem. Pro průzkum byly vybrány známé značky výrobců energetických nápojů dostupných na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou tematických celků. První část je zaměřena na teoretická východiska komunikace značky na sociálních sítích a definuje základní pojmy spjaté s tématem práce. Ve druhé, praktické části je analyzován současný stav komunikace vybraných značek energetických nápojů na sociálních sítích a je provedeno konkurenční srovnání. Závěr práce je věnován doporučení dalšího vývoje strategie vybrané značky na sociálních sítích. |
|
dc.format |
72 s. (81 420 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
social networking
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.title |
Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích |
|
dc.title.alternative |
Communication of selected brands of energy drinks on social networks |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2016-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with ways how brands communicate on social networks. Brand here acts as a mediator between the product or the company and the customer. For the examination were selected brands of well- known producers of energy drinks which are available on the Czech market. The work is divided into two thematic units. The first part focuses on the theoretical bases of brand communication in social networks and defines the basic concepts related to the topic of work. The second part is practical and analyzes a current communication status of selected brands of energy drinks on social networks and conducted a competitive comparison. The conclusion is devoted to recommendations for further development of the strategy selected brand on social networks. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44761
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-08-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account