Připravenost učitelů na výuku žáků se specifickými poruchami učení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaculíková, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Gulánová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:15Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:15Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37558
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na připravenost a možnost dalšího vzdělávání učitele vyučujícího žáky se specifickými poruchami učení ve školách nacházejících se v kroměřížském regionu. Teoretická část je věnována charakteristice a seznámení s jednotlivými specifickými poruchami učení a edukaci žáků jimi postiženými. Praktická část zkoumá připravenost učitelů na výuku žáků se specifickými poruchami učení, jejich připravenost, dovednosti, zkušenosti a možnosti dalšího vzdělávání v oblasti jejich působení. |
|
dc.format |
109 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
připravenost
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
specific learning readiness
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.title |
Připravenost učitelů na výuku žáků se specifickými poruchami učení |
|
dc.title.alternative |
Teachers´ Readiness to Teaching Students with Learning Disabilities |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Polepilová, Renata |
|
dc.date.accepted |
2016-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on preparedness and further education teachers tutor students with learning disabilities in schools located in the Kromeriz region. The theoretical part is devoted to the characteristics and familiarity with various learning disabilities and education of pupils affected by them. The practical part examines the readiness of teachers to teach students with learning disabilities, their readiness, skills, experience and training opportunities in their area of influence. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
42164
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-27 |
|
local.subject |
pedagogické kompetence
|
cs |
local.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
pedagogical skills
|
en |
local.subject |
inclusive education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account