Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu |
Author: |
Hanšová, Milena
|
Advisor: |
Skalníková, Barbora
|
Abstract:
|
Reklamní předměty jsou jedním s prostředků podpory prodeje. Jsou zařazeny do skupiny tzv. podlinkových nástrojů marketingové komunikace. Využití reklamních předmětů je velice široké. Sortiment reklamních předmětů lze rozdělit do skupin dle jejich typu, charakteru a účelu použití. Společnost B.BRAUN Medical je jednou z největších farmaceutických firem působících na našem trhu. Zabývá se především výrobou a dodávkami prostředků a přípravků určených pro nemocniční trh. Vzhledem k tomu, že se jedná o výrobky, které nejsou volně prodejné, není možné je propagovat prostřednictvím mediální reklamy. Využívání reklamních předmětů je nedílnou součástí komunikace jejich obchodních zástupců s klienty (lékaři, zdravotními sestrami ) Podle zákona č. 40/1995 o regulaci reklamy jsou reklamní předměty jedním z mála způsobů, jak tyto prostředky propagovat. Cílem této diplomové práce je výzkum možného vlivu reklamních předmětů na budování vztahů se zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3757
|
Date:
|
2007-04-18 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
4934
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account