Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu
Author: Hanšová, Milena
Advisor: Skalníková, Barbora
Abstract: Reklamní předměty jsou jedním s prostředků podpory prodeje. Jsou zařazeny do skupiny tzv. podlinkových nástrojů marketingové komunikace. Využití reklamních předmětů je velice široké. Sortiment reklamních předmětů lze rozdělit do skupin dle jejich typu, charakteru a účelu použití. Společnost B.BRAUN Medical je jednou z největších farmaceutických firem působících na našem trhu. Zabývá se především výrobou a dodávkami prostředků a přípravků určených pro nemocniční trh. Vzhledem k tomu, že se jedná o výrobky, které nejsou volně prodejné, není možné je propagovat prostřednictvím mediální reklamy. Využívání reklamních předmětů je nedílnou součástí komunikace jejich obchodních zástupců s klienty (lékaři, zdravotními sestrami ) Podle zákona č. 40/1995 o regulaci reklamy jsou reklamní předměty jedním z mála způsobů, jak tyto prostředky propagovat. Cílem této diplomové práce je výzkum možného vlivu reklamních předmětů na budování vztahů se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3757
Date: 2007-04-18
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 4934


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hanšová_2007_dp.pdfBlocked 25.78Mb PDF
hanšová_2007_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
hanšová_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account